2011. május 16., hétfő

A három fiú:)

Három fiam:)Balázs(18 éves),Szabolcs(7 éves),Csabika(3 éves)!Mindhárom fiam más-más egyéniség,hisz mindhárom más apához tartozik,sőt Balázst örökbefogadtuk.Annak idején 90 es években még   a nők nem az egzisztenciájukat építették,hanem minél előbb családot akartak(gyerekeket),így hát én is amikor férjhez mentem,rögtön a gyerekprojekten kezdtünk el dolgozni,sajnos nem sok sikerrel,több mesterséges megtermékenyítés,stb...amin részt vettem,és még se lett eredménye,így egy szerencsének köszönhetően ,újszülöttként sikerült örökbefogadnunk Balázst(ő három éves kora óta tud a dologról),izgalmas volt hiszen más mintha én hordtam volna ki 9 hónapon át a pocakomban,de soha egy percig nem bántam meg.Egy értékes embert nevelhettem,nevelek fel,igaz azóta az apukája már külön ment tőlünk,de mi Bazsival elég szoros köteléket ápolunk.Próbálok vele mindent megbeszélni,nyíltan nevelni.2003-ban- a második páromtól terhes lettem,boldogság madara repkedett felettem ,igaz Szabolcsot nehezen hordtam ki,mert súlyos terhességi diabéteszem lett,de aztán minden rendben ment,született egy vagány,csodálatos kék szemű fiam,aki a mai napig mindenkit elcsábít a nézésével.Szabolcs amilyen nehezen illeszkedett be az óvodába,az iskolába annál inkább,szuper a tanító néni és az osztály közösség is.Szabolcs nagyon jól tanul ,már most van feladat tudata,egyedül megírja a leckét,és életében először volt egyedül táborozni:)az ő apukája is elment tőlünk,de megpróbálunk minden szeretet pótolni neki.






Csabika aki szinte kapuzárásos kisbaba,és sajnos súlyos toxémiámlett a terhesség alatt ,emiatt a 30.héten császárral a világra jött,Ő harcoska,akiről külön blogban írok/verescsabika.blogspot.com/.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése